17 mars 2022

Debutantportätt hos Boktugg

Nu kan du läsa mitt debutantporträtt hos Boktugg! Hade missat att man kunde skicka in även i efterhand när boken redan var släppt. 


Jag måste verkligen bli bättre på att marknadsföra mig och boken. Jag har fått mitt lokala bibliotek att köpa in den i alla fall, tipsat lokalpressen (men ej fått något svar) och har pratat med lokala bokhandeln om att få komma dit och signera. 

Jag har en fundering på att göra en "en dag i mitt skrivliv" på instagram, där jag tar en dag som jag vigt åt skrivande och uppdaterar en gång i timmen om vad jag pysslar med just nu. Kanske vågar jag spela in någon liten vlogliknande filmsnutt i stories eller så blir det bara bilder med liten förklaring. Kommer i så fall lägga upp ett motsvarande inlägg här i bloggen också. Skulle det vara intressant? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar