04 april 2023

Camp Nano - Intentioner

Så har Camp NaNo dragit igång. Jag hade egentligen inte tänkt att delta eftersom jag inte har något riktigt pågående projekt, utan bara i planeringsstadiet och snart redigeringsstadie. Men eftersom min skrivpaus blivit något längre än beräknat tänkte jag att jag kan använda camp till att komma tillbaka till ett regelbundet skrivande igen, oavsett om det är att redigera, läsa igenom eller skriva nytt. 

Februari och mars har liksom försvunnit i ett töcken av hög arbetsbelastning, förkylning och magsjuka gånger 3. För att inte tala om att fira en sjuåring. Januari var tre år lång, men sen sa det poff och det blev april. 😅

Det är inte bara löven som faller har åkt tillbaka till Seraf efter en förvånansvärt lätt redigeringsrunda. Jag ligger bra till med de projekt jag tänkt att arbeta med i år. Lite läskigt att majoriteten av det jag planerat i princip är klart och det är precis början av kvartal 2. Jag ska börja redigeringen av Vår i Bergsforsa (som än så länge är genomläst och rättstavad) och så ska jag börja skriva på fortsättningen av Ett lyckligare slut. 

Det är definitivt inte så att jag kommer gå sysslolös. Hur går det för er? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar