20 juni 2023

Livets första släppfest!

Livets första släppfest gick av stapeln hemma på min altan i lördags. Inget storslaget, men supermysigt och med många härliga samtal om skrivande och om boken så klart. Mitt hjärtas hem är nu lös i världen! Det har redan kommit in omdömen och recensioner på streamingtjänsterna (de flesta positiva, tack och lov).

Under kvällen sände jag och min självvalda syster och kreatörskollega Johanna Hägerstrand Lindvall live på Instagram, där vi pratade om den skapande processen och hur just den här boken kom till. Om du är nyfiken så går sändningen att se i efterhand här. Det var pirrigt och nervöst eftersom ingen av oss gjort det helt själva förut, men det gick över förväntan. Eftersom vi hade publik bakom kameran så blev det lite extra festligt.

Du kan lyssna eller läsa Mitt hjärtas hem på de flesta streamingtjänster. Den finns även som fysiks bok som print on demand. Vill du ha ett signerat ex går det bra att beställa det direkt från mig. Skicka ett meddelande i kontaktformuläret nedan eller som DM på Instagram så fixar vi det. Den kostar då 260 kr inkl frakt.

Tack till alla som tittade på sändningen, som deltog i utlottningen av boken samt har hejat på via meddelanden och kommentarer på Facebook och Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar