03 juni 2024

Hej sommar!

Vad den här våren har gått fort. Känns som om den helt flugit förbi. Hoppas verkligen jag hinner njuta av sommaren innan höstens kalla vindar sveper in. Jag har i alla fall hunnit med att släppa en bok och skriva kontrakt på en ny. Jag har även bokat hotell till Bokmässan i Göteborg samt ett par signeringar under Pride i Hudiksvall och i Söderhamn.

Min skrivpaus är över och nu ska jag ta tag i mina skrivprojekt igen. Självklart är sommaren till för att avnjutas också, men jag är så pepp på att skriva igen att jag inte tänker låta det hindra mig. Dessutom har jag sen semester så jag får inte ledigt förrän i slutet av juli.

Saker på min sommarlista:

  • Redigera MHL - Manuset har fått vila tillräckligt länge nu, det enda jag gjort är att rättstava (för det är inget jag gör medan jag skriver) och gjort en kapitellogg.

  • Strukturera upp Ödestyngda - Framförallt är det världsbygge och synopsis som behöver komma till.

  • Njuta - Jag ska unna mig att njuta av sommaren också. Äta och dricka gott, träffa kompisar och bada en massa.

  • Altanhäng - vi har världens härligaste altan med kvällssol. Jag vill bjuda in till middag och häng på vår baksida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar