31 oktober 2022

#preptober sista veckan


Andra sidan är ni klara?

Jag är så redo och peppad inför årets NaNoWriMo. En oväntat mejl förra veckan gjorde mig ännu mer taggad att tag i ett nytt projekt. 

Jag har planerat mer än vad jag brukar, men jag tror också att det är en naturlig utveckling efter att ha redigerat så mycket. Lika bra att ha fler egenheter om karaktärerna klara redan nu så att man inte sedan måste sitta där i redigeringen och fundera på varför de beter sig som de göra. Jag har en lös synopsis och ett gäng scener jag vill ha med. 

Jag har fyllt hela min preptober-bingo i och med det här blogginlägget och får därför binga Young Royals nu när den har säsongspremiär i morgon (om jag har tur hinner jag några avsnitt i alla fall). Jag har också speltid innestående och hemmaspa. Hade även tänkt att få köpa Austenland digitalt, men tydligen finns den bara att hyra. :( 

Nanouppslag och novembers skrivlogg i min bujo. Är rätt nöjd hur det blev. 

Jag köper mina bullet journals och dekorationer hos Tidformera (allt som oftast i alla fall). Som min skrivbujo använder jag Rhodia Dotbook, en tunn prickad notebook som räcker alldeles lagom för ett år. Washitejpen kommer från olika ställen, likaså så de runda klistermärkena (dessa tror jag är från Bujostickers.com och Tidformera.)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar