19 september 2024

Bokmässan i Göteborg närmar sig!


Nu är det bara en vecka kvar till årets största bokfest! Ses vi? Jag kommer hänga runt Seraf Förlags monter B08:50 till och från, men vill du vara säker på att träffa mig finns det två hålltider.

På fredagen kl 16:00 pratar jag och Ida Fryklund om att våga tro på kärleken igen i Serafs monter och sedan signera våra böcker. Jag kan verkligen rekommendera Idas bok Jordgubbste & chokladdoppade maränger. En väldigt fin berättelse.

På söndagen hittas jag på Feelgoodscenen kl 12:00 tillsammans med Olivia Reimhagen och Sara Dalengren i ett modererat samtal om varför representation är så viktigt i romance och feelgood. Då är vi modererade av Gabriella Argus.

På lördagen är jag helt obokad och kommer glida runt och bara njuta av mässan. Om du ser mig i vimlet, säg gärna hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar