03 februari 2023

Hej februari!


I februari står vila på schemat. Jag ska ta det lugnt och återhämta mig efter senaste halvårets intensiva redigering och skrivande. Det behövs verkligen. Speciellt eftersom jag snart får tillbaka nästa bok för redigering. 

Risken är att jag inte kommer kunna hålla mig från att skriva, men det är skönt att inte ha det som ett måste med en deadline. utan skriver jag något är det helt på mina egna villkor och för att jag vill skriva. Det kommer inte vara mitt fokus i alla fall. 

En liten fågel kvittrade i mitt öra att omslaget till Det är inte bara löven som faller kommer släppas på bokmässan. Omslaget är i princip klart och snart kommer jag kunna dela det med er. 

Jag anmälde mig dessutom till Bollnäs Bokmässa som går av stapeln 6 maj och hoppas på att få plats. Det ska bli roligt att hänga med lokala "kändisar" och snacka böcker med de som dyker förbi. Jag och Äktenskapspakten kommer finnas där, eventuellt har jag några av mina antologier med mig också. Hoppas vi ses! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar