12 februari 2023

Sneak peek - Ett lycklingare slut

Omslaget till Ett lyckligare slut är klart och boken är skickad på korrläsning. Nu väntar jag besked om släppdatum och på att boken kommer upp i streamingtjänsterna för att kunna försparas i apparna. När det är klart kommer jag visa upp hela omslaget. Jag är så taggad.


Jag har även fått se omslaget till Det är inte bara löven som faller, men på den får ni vänta lite till. Det kommer bli så snyggt, vill jag lova. Det matchar Äktenskapspakten på ett genialiskt sätt.

I övrigt återhämtar jag mig från en monsterförkylning som slog ner mig i tisdags. Jag har således spenderat veckan på soffan framför teven eller med näsan i en bok. Idag känner jag mig mycket bättre och med största sannolikhet blir det jobb imorgon, men hemifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar